СЕКТОРДА ЖҰМЫС ЖАСАУ, ҰСЫНЫСТАР ЖӘНЕ ТАЛАПТЫ ТАЛДАУ
https://doi.org/10.55452/1998-6688-2021-18-4-20-25
Аңдатпа
Жылдам өсіп келе жатқан тұтынушылық тауарлар (Fast-moving consumer goods – FMCG) компанияларының көпшілігі нарықта сәттілікке жету үшін екі негізгі мақсат қояды. Біріншіден, бұл пайданы максимизациялау, екіншіден, шығындарды оңтайландыру немесе азайту. Егер компания осы екі негізгі көрсеткішті (key performance indicator – KPI) теңгере алса, оның бәсекеге қабілетті және өз ісінде табысты болуға барлық мүмкіндігі бар. Ұсыныстарды модельдеу жүйелері арқылы жоғарыда аталған мақсаттарға жетуде жеткізілім тізбегі (Supply Chain – SC) тобы және әсіресе Сұранысты жоспарлау шешуші рөл атқарады. Жабдықтау тізбегі – бұл тауарлық-материалдық құндылықтарды сақтау және қажетті тауарларды максималды сергектікпен және қол жетімділікпен жеткізе отырып, бизнес қажеттіліктерін жеткізілім тізбегі үшін маңызды және өлшенетін сандарға айналдыра алатындар. Бұдан әрі біз жалпы FMCG секторына сұранысты жоспарлауды модельдеу және талдау арқылы нақты PepsiCo компаниясы үшін қазіргі шешімдерге қарағанда жақсы нәтижелерге қалай жетуге болатындығын сипаттаймыз және талдаймыз.
Авторлар туралы
Б. БақытбекҚазақстан
050000, Алматы
А. Р. Бектембаева
Қазақстан
050000, Алматы
Әдебиет тізімі
1. Anshuman Gupta and Costas D. Maranas. “Managing demand uncertainty in supply chain planning”. In: (2003). ISSN: 00981354. – pp. 5.
2. “Safety stock planning under causal demand forecasting”. In: International Journal of Production Economics. 2012. – pp. 2–3.
3. Hendrik Van Landeghem and Hendrik Vanmaele. “Robust planning: A new paradigm for demand chain planning”. In: Journal of Operations Management (2002). ISSN: 02726963. – pp. 1–2.
4. Michael Wagner. “Demand planning”. In: Supply Chain Management and Advanced Planning (Third Edition): Concepts, Models, Software and Case Studies. 2005. ISBN: 3540220658. – pp. 133–137.
5. Sunil Chopra and Peter Meindl. “Strategy, Planning, and Operation”. In: Supply Chain Management (Fifth Edition). 2013. ISBN: 0132743957. pp. 1–3.
6. Sunil Chopra and Peter Meindl. “Strategy, Planning, and Operation”. In: Supply Chain Management (Fifth Edition). 2013. – ISBN: 0132743957. – P. 178.
7. “Supply Chain 4.0 – the next-generation digital supply chain”. Online: www.mckinsey.com/business-functions/operations/our-insights/supply-chain-40--the-next-generation-digital-supply-chain.
8. “Moving Average Smoothing for Data Preparation and Time Series Forecasting in Python.” Online: www,machinelearningmastery.com/moving-average-smoothing-for-time-series-forecasting-python.
9. “A Brief Introduction to ARIMA and SARIMAX Modeling in Python.” Online: www.medium.com/swlh/a-brief-introduction-to-arima-and-sarima-modeling-in-python-87a58d375def/
10. “A Gentle Introduction to Long Short-Term Memory Networks by the Experts.” Online: www.machinelearningmastery.com/gentle-introduction-long-short-term-memory-networks-experts.
Рецензия
Дәйектеу үшін:
Бақытбек Б., Бектембаева А.Р. СЕКТОРДА ЖҰМЫС ЖАСАУ, ҰСЫНЫСТАР ЖӘНЕ ТАЛАПТЫ ТАЛДАУ. Қазақстан-Британ техникалық университетінің хабаршысы. 2021;18(4):20-25. https://doi.org/10.55452/1998-6688-2021-18-4-20-25
For citation:
Bakytbek B., Bektembayeva A.R. MODELLING, RECOMMENDATION AND ANALISYS OF DEMAND PLANNING IN FMCG. Herald of the Kazakh-British Technical University. 2021;18(4):20-25. https://doi.org/10.55452/1998-6688-2021-18-4-20-25