КЛИЕНТТЕРДІҢ САТЫП АЛУ ҮЛГІСІН АНЫҚТАУ ҮШІН НАРЫҚТЫҚ ҚОРЖЫНДЫ ТАЛДАУДЫ ҚОЛДАНУ
https://doi.org/10.55452/1998-6688-2021-18-3-95-101
Аннотация
Нарық қоржынын талдау – бұл сатып алушылар сатып алатын тауарлардың жұптары арасындағы ассоциацияның мықтылығын айқындайтын және қатар жүру заңдылықтарын анықтайтын тәсіл. Нарық қоржынын талдаудың негізгі мақсаты клиенттердің сатып алу тәртібін анықтау және келесі сатып алуды болжау болып табылады. Бұл компанияларға кросс-сатылымды арттыруға көмектесе алады.
Ассоциация ережелерін құру үшін, Apriori алгоритмінде жиі сатып алынатын элементтер жиынтығы қолданылады. Бұл жиі сатып алынатын заттың ішкі жиыны да жиі сатып алынатын зат деген идеяға негізделген. Егер жиі сатып алынатын заттар жиынтығының қолдау мәні ең төменгі шектен асып кетсе, элементтер жиыны таңдалады. Бұл жұмыста нарық қоржынын талдауды іске асырудың артықшылықтары, осы техникада қолданылатын алгоритмдер және клиенттердің сатып алу заңдылықтарын анықтау тәсілдері көрсетілген.
Әдебиет тізімі
1. Margaret Rouse Market Basket Analysis, https://searchcustomerexperience.techtarget.com/definition/marketbasket-analysis
2. A.Trnka Market basket analysis with data mining methods: Six sigma methodology improvement ICNIT 2010 - 2010 International Conference on Networking and Information Technology, 2010
3. Kaur, Manpreet Kang, Shivani Market Basket Analysis: Identify the changing trends of market data using association rule mining Procedia Computer Science, 2016
4. Raeder, Troy Chawla, V. Nitesh. Market basket analysis with networks Social Network Analysis and Mining, 2011
5. Borgelt, Christian Frequent item set mining Wiley Interdisciplinary Reviews: Data Mining and Knowledge Discovery, 2012
6. Kronberger, Gabriel Affenzeller, Michael Market basket analysis of retail data: Supervised learning approach Lecture Notes in Computer Science (including subseries Lecture Notes in Artificial Intelligence and Lecture Notes in Bioinformatics), 2012
7. F. Ivan. Videla-Cavieres, A. R´ Sebastian ´ıos Extending market basket analysis with graph mining techniques: A real case Expert Systems with Applications Volume 41, Issue 4, Part 2, March 2014, Pages 1928-1936
8. Maliha Hossain, A H M Sarowar Sattar, Mahit Kumar Paul Market basket analysis Using Apriori and FP Growth Algorithm 22nd International Conference on Computer and Information Technology (ICCIT), 2019
9. Videla-Cavieres, F. R´Ivan ıos, A.´ Sebastian. Extending market basket analysis with graph mining techniques: A real case Expert Systems with Applications, 2014
10. What is the Apriori algorithm? https://www.educative.io/edpresso/whatis-the-apriori-algorithm
11. Lynsey McColl, Market Basket Analysis: Understanding Customer Behaviour https://select-statistics.co.uk/blog/market-basket-analysisunderstanding-customer-behaviour/
12. Apriori Algorithm In Data Mining: Implementation With Examples https://www.softwaretestinghelp.com/apriori-algorithm/
13. Online Retail Data Set https://archive.ics.uci.edu/ml/datasets/online+retail
Рецензия
Дәйектеу үшін:
Рахманалиева К. КЛИЕНТТЕРДІҢ САТЫП АЛУ ҮЛГІСІН АНЫҚТАУ ҮШІН НАРЫҚТЫҚ ҚОРЖЫНДЫ ТАЛДАУДЫ ҚОЛДАНУ. Қазақстан-Британ техникалық университетінің хабаршысы. 2021;18(3):95-101. https://doi.org/10.55452/1998-6688-2021-18-3-95-101
For citation:
Rakhmanaliyeva K. IDENTIFYING CUSTOMER BUYING PATTERNS USING MARKET BASKET ANALYSIS. Herald of the Kazakh-British technical university. 2021;18(3):95-101. https://doi.org/10.55452/1998-6688-2021-18-3-95-101