Preview

Қазақстан-Британ техникалық университетінің хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

БІЛІМ БЕРУДІҢ БЕЛСЕНДІ ФОРМАЛАРЫ МЕН ӘДІСТЕРІ ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ БЕРУ КОНТЕКСТІНДЕ ТАБЫСТЫ ОҚУДЫҢ АЛҒЫШАРТЫ

Толық мәтін:

Аңдатпа

Мақалада жаңартылған білім беру мазмұны шеңберінде табысты оқу үдерісіне оқытудың белсенді формалары мен әдістерін қолдану қажеттілігі негізделген. Ол сондай-ақ дәстүрлі оқыту әдістерінен белсенді оқыту әдістеріне көшуді бекітеді. Оқу үдерісінің сан түрлі кезеңдерінде қолданылатын әртүрлі оқыту әдістері көрсетілген. Мақала Д. Брунердің «Оқу арқылы білім алу» теориясына негізделген, онда оқудың табыстылығын жүзеге асыру үшін жағдайдың төрт тобы ерекшеленеді. Бұл тақырып қазақстандық білім саласындағы инновацияларға сәйкес келеді. «Педагогикалық инновациялар», «белсенді оқыту әдістері», «smart- мақсат», «кері байланыс» түсініктері ашылды. Сондай-ақ мақалада басқаларға бейімделу сияқты құзыреттілікті дамытатын өзара оқыту процесі қарастырылған. Бұл мақалада сабақты нәтижелі және қызықты етуге көмектесетін белсенді оқыту әдістерінің кейбіреулері жан-жақты талқыланады, сондай-ақ берілген оқыту нәтижелерінің арқасында мақсатқа жетуге көмектеседі. «Орыс тілі» пәнінің міндеттері белсенді оқыту әдістерін қолданумен орындалуды талап ететіні егжей-тегжейлі сипатталады. Белсенді оқыту әдістерімен және Бенджамин Блумның «Педагогикалық мақсаттардың жүйелілігі» арасындағы байланыс байқалып орнатылды. Белсенді нысандар мен әдістерді қолдану әрбір студентке оқу үдерісіне қатысуға мүмкіндік береді. Әртүрлі зерттеулердің белсенді әдістерін қолданудың ерекшелігі анықталды. Мақалада оқытушының және студенттің оқу үдерісіндегі рөлі талқыланады. Белсенді әдістерді қолдану қажеттілігі анықталды және дәлелденді, себебі бұл Қазақстанның жоғары оқу орындарында табысты оқу жағдайын қамтамасыз етеді.

Автор туралы

А. Нурахынова
Международный университет информационных технологий
Қазақстан


Әдебиет тізімі

1. Хасия Т. В. Педагогические инновационные технологии в вузе / Т. В. Хасия // Актуальные вопросы современной педагогики: материалы международной заочной научной конференции (г. Уфа, июнь 2011 г.) / под общ. ред. Г. Д. Ахметовой. Уфа: Лето, 2011. - С. 120-122.

2. Грудзинская Е. Ю. Активные методы обучения в высшей школе. Учебно-методические материалы по программе повышения квалификации «Современные педагогические и информационные технологии» / Е. Ю. Грудзинская, В. В. Марико // Нижний Новгород: Издательство Нижегородского государственного университета им. Н. И. Лобачевского, 2007. - 182 с.

3. Клустер Д. Что такое критическое мышление? / Д. Клустер // Перемена: Международный журнал о развитии мышления через чтение и письмо. 2001. № 4. С. 36-40.

4. https://studopedia.org/8-189883.html

5. Генике Е. А. Активные методы обучения: новый подход. — М.: Национальный книжный центр, ИФ «Сентябрь», 2015. - 176 с.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


  БІЛІМ БЕРУДІҢ БЕЛСЕНДІ ФОРМАЛАРЫ МЕН ӘДІСТЕРІ ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ БЕРУ КОНТЕКСТІНДЕ ТАБЫСТЫ ОҚУДЫҢ АЛҒЫШАРТЫ. Қазақстан-Британ техникалық университетінің хабаршысы. 2019;16(3):430-436.

For citation:


Nurakhynova A.S. ACTIVE FORMS AND METHODS OF TEACHING AS A NECESSARY CONDITION OF SUCCESSFUL LEARNING WITHIN THE FRAMEWORK OF THE UPDATED CONTENT OF EDUCATION. Herald of the Kazakh-British Technical University. 2019;16(3):430-436. (In Russ.)

Қараулар: 636


ISSN 1998-6688 (Print)
ISSN 2959-8109 (Online)