Preview

Қазақстан-Британ техникалық университетінің хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

ИНКЛЮЗИЯ МАЗМҰНЫНДАҒЫ САНДЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР

Толық мәтін:

Аннотация

Мүгедектігі бар білім алушылардың білім сапасын арттыру мәселесінің өзектілігі білім беру жүйесіне сандық технологияларды қолдануға бағытталған стратегиямен байланысты. Бұл өз кезегінде осы топтың жоғары сапалы білім алуы үшін жағдай жасау қажеттілігін анықтайды. Мақалада қазіргі заманғы ақпараттық технологиялар құралдарымен әлеуметтік жағдай жасау арқылы мүгедектерді оқыту және жұмысқа орналастыру сияқты мәселелерді шешуге жәрдемдесу жолдары қарастырылады. Жұмыстың ғылыми-практикалық маңыздылығы инклюзивті білім беру жүйесін жетілдіру жолдарын белгілеуден тұрады. Зерттеудің әдіснамалық негізі психология классиктерінің және инклюзивті білім берудің заманауи зерттеушілерінің еңбектері болды. Дэвид Митчеллдің моделіне негізделген инклюзияны енгізу бойынша жұмыстың негізгі бағыттары анықталды.

Авторлар туралы

Т. Сокира
Казахский Национальный университет им. аль-Фараби
Қазақстан


А. Ибраимова
Казахский Национальный университет им. аль-Фараби
Қазақстан


Әдебиет тізімі

1. Abingdon, Oxon: Routledge National Council for Special Education (NSCE) (2006), Implementation Report: Retrieved from http://www.ncse.ie/index.asp Odom, SL, Buysse, V, and Soukakou, E. (2011). Inclusion for young children with disabilities: A quarter century of research perspectives. Journal of Early Intervention, volume 33, isue 4, 344-356.

2. Borisova N. (2012) Strategies for team collaboration in the implementation of inclusive education practices: Coll. articles / comp.:, m.,. P. 105.

3. David Mitchell. 2011. “Effective pedagogical technologies of special and inclusive education”. // M .: ROOI “Perspective”,

4. General Assembly resolution 61/106 of December 13, 2006. UN Convention on the Rights of Persons with Disabilities [Electron. resource]. - 2012. - URL: http://ombudsmanspb.ru/files/files/OON_02_site.pdf (access date: 04.2019)

5. Geoff Lindsay (2003) Inclusive education: a critical perspective // British Journal of Special Education. -. - No. 30 (1). - pp. 3-12.

6. Kennedy, K.T. and Dutie, J.H. (1975) Auxiliaries in the Classroom: A Feasibility Study in the Scottish Primary School. HMSO: Edinburg.

7. Lacey, P. (1999) On a Wing and a Prayer: Inclusion and Childen with Svere Learning Challenges. London: Mencap.

8. Lipsky, D. K., and Gartner, A., (1989), Beyond separate education: Baltimore: Paul Brookes Publishing.

9. Mikhalchenko K.A. (2012) Inclusive education - problems and solutions // Theory and practice of education in the modern world: materials int. scientific conf. SPb.,. Pp. 77-79.

10. Nazarbayev N. A. (2014) Message of the President to the people of Kazakhstan. Kazakhstan’s way - 2050: Common goal, common interests, common future [Electron. resource]. - URL: http://president.kz/en/addresses/addresses_of_president/address-of-the-president-of-the-republic-of-kazakhstan-nnazarbayev-to-the-nation-january-17-2014-3 (access date: 04.2019)

11. Nurmukhanova G. Zh. (2016) Inclusive education as a strategic vector for the modernization of education. Journal: KazEU Bulletin, G: Almaty

12. Penin, GN (2010) Inclusive education as a new paradigm of state policy [Electron. resource] // Bulletin of Herzen University. -. - № 9. - URL: http://cyberleninka.ru/journal/n/universum-vestnik-gertsenovskogo-universiteta

13. Peter Mittler. (2000) Working Towards Inclusive Education: Social Contexts. - Oxford: David Fulton Publishers ,.

14. Rubtsov V. V. (2016) On interdepartmental cooperation in the implementation of social and educational inclusion for socially vulnerable groups of population // Psychological Science and Education .. No. 1. V. 21. S. 87-93.

15. Samuels, C. A. (2007). Universal design concept pushed for education. Education Week, volume 27, issue 10, 1-12.

16. Skogen, K. (2001). Innovation for Inclusion. In B. H. Johnsen, and M. D. Skj 0 rten (Eds.). Education - Special Needs Education: An Introduction (pp.325 - 358). Oslo, Unipub. 33 p.

17. Smith, T.E.C., Polloway, E.A., Patton, J.R., and Carol A. Dowdy, C.A. (1998) Teaching Students, Included Settings (2nd ed.) Boston: Allyn and Bacon.

18. Stevens, R. J., and Slavin, R. E. (1995). The Cooperative Elementary School: Effects on students’ achievement, attitudes, and social relations. American Educational Research Journal, 32, 321-351.

19. Sundstrom, E., De Muse K. and Futrell, D. (1990) Work team: applications and effectiveness. American Psychologist, volume 45, 120-33

20. Yasin M. (2016) The ratio of the deaf and hearing impaired to inclusive education: Sat. articles / comp.:, m.,. S. 5.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


 ,   ИНКЛЮЗИЯ МАЗМҰНЫНДАҒЫ САНДЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР. Қазақстан-Британ техникалық университетінің хабаршысы. 2019;16(3):365-369.

For citation:


Sokira T.S., Ibraimova A.B. DIGITAL TECHNOLOGIES IN THE CONTENT OF INCLUSION. Herald of the Kazakh-British technical university. 2019;16(3):365-369.

Қараулар: 625


ISSN 1998-6688 (Print)
ISSN 2959-8109 (Online)