Preview

Қазақстан-Британ техникалық университетінің хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

АҚПАРАТТЫҚ-ОҚЫТУ ЖҮЙЕСІНІҢ КОНТЕНТІН АНЫҚТАУ

Толық мәтін:

Аннотация

Мақаланың мақсаты бейімделген оқыту арқылы тиімді оқу үрдісін ұйымдастыруға мүмкіндік беретін білім беру ресурсын құру. Әр студенттің оқу жолының ерекшеліктерін ескере отырып, ақпараттық басқару алгоритмін әзірлеу (оқыту мазмұны) маңызды болып табылады. Әрбір студентке бейімделетін және түйсіктердің түрін ескеретін мазмұнды қалыптастыру алгоритмінің жоспарланған жаңалығы енгізіледі. Негізгі міндеттері: 1. Респонденттер арасында зияткерлік адаптивті ақпарат пен оқыту жүйесі туралы сауалнама жүргізу; 2. Пайдаланушының түйсік түрін анықтау; 3. Таңдалған пән бойынша білім деңгейін тексеру; 4. Таңдалған курстың мазмұнының реттілігін құрастыру. Зерттеу нәтижесінде қашықтықтан оқытудың білім беру жүйесіне арналған мазмұнды қалыптастырудың алгоритмін алу жоспарлануда, ол әрбір студентке оның ерекшеліктерін ескере отырып бейімделеді. Адаптивті жүйе: интерактивті білім беру ортасында икемділікті үйренуді; оқуды дербестендіруді және бейімдеуді; қабылдау түрі бойынша әртүрлі мазмұнды; географияға қарамастан мазмұнға еркін қол жеткізуді талап етеді. Революциялық оқу-әдістемелік материалдарды дамытуға, сондай-ақ жеке оқыту жолдарының құралымына мүмкіндік беретін зияткерлік бейімдеу жүйесі. Жүйенің бейімделуі әрбір пайдаланушыда өзінің оқу жолына айналады. Пайдаланушылар жүйенің 2 сынағынан өтеді, олар белгілі бір курстың түйсік түрі мен білім деңгейін ұйғару. Әр жолы жүйе әрқилы мазмұнды ұсынады. Дамыған алгоритм негізінде мүгедектер мен мүгедектерге арналған білім беру формалары әзірленеді, олар үшін контент-презентацияның балама түрлері жасалады. Ғаламтордағы процесті әзірлеу және енгізу қымбат шетелдік оқыту жүйелерінен бас тартуға қолайлы жағдай жасайды. Нәтижесінде, басқарылатын интерактивті өзін-өзі оқыту принципі іске асырылатын болады. АКТ-ның студенттердің танымдық және әлеуметтік қызметіне әсерін төмендетеді.

Автор туралы

А. Смайыл
Международный университет информационных технологий
Қазақстан


Әдебиет тізімі

1. Vlasenko, A. A. (2012), Using testing technology to assess the quality of education in an adaptive learning system [Ispolzovanie tehnologii testirovaniya dlya ocenki kachestva obucheniya v adaptivnoi obuchaushei sisteme], New technologies in education, Voronezh, 24 p.

2. Korobkin, A. A. (2009), Development of models and methods of decision making using artificial intelligence for the organization of the educational process [Razrabotka modelei I metodov prinyatiya resheniy s primeneniem iskusstvennogo intellekta dlya organizacii uchebnogo processa; dis. kand. tech. nauk], Voronezh, 26 p.

3. Christophiles, A. A. (1987), Graph theory.Algorithmic approach [Teoriya graphov. Algoritmicheskyi podhod], Mir, Moscow, 432 p.

4. Krivossheyev, A. O. (2006), Development and use of computer tutorials, 2nd ed. [Razrabotka I ispolzovanie kompiuternyh program, 2oe izd.], Information technologies, 14 p.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


  АҚПАРАТТЫҚ-ОҚЫТУ ЖҮЙЕСІНІҢ КОНТЕНТІН АНЫҚТАУ. Қазақстан-Британ техникалық университетінің хабаршысы. 2019;16(3):309-317.

For citation:


Smaiyl A.M. SEQUENCE OF CONTENT GENERATION FOR EDUCATIONAL SYSTEM. Herald of the Kazakh-British technical university. 2019;16(3):309-317.

Қараулар: 288


ISSN 1998-6688 (Print)
ISSN 2959-8109 (Online)