Preview

Қазақстан-Британ техникалық университетінің хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

ФИЗИКАНЫ ОҚЫТУ ҮШІН ЭЛЕКТРОНДЫ ОҚЫТУДА ЖАҢА ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ҚОЛДАНУ

Толық мәтін:

Аннотация

Заманауи білім беруді ақпараттық-коммуникациялық технологияларсыз елестету мүмкін емес. Қазіргі уақытта білім алушыларды қабылдау жаңа технологияларды пайдалану арқылы жақсаруы мүмкін. Тәжірибелік тапсырмалар жинағы, зертханалық жұмыстар, анимациялар және қосымша және виртуалды нақтылық технологияларын қолдана отырып физиканы зерттеу үшін теориялық тапсырмалар жиынымен “электрондық зертхана (E-lab)» бағдарламалық қосымшасын әзірлеу нәтижелері ұсынылған. Әзірлеу платформасы ретінде Unity 3D платформааралық ортасы таңдалды. Негізгі функционал C# тілінде жазылған. Графикалық модельдер Substance Painter көмегімен жасалды. Мақалада ұсынылған қосымшаларды әзірлеу процесі, оның функционалы, сондай-ақ пайдаланушы интерфейсі қарастырылған.

Авторлар туралы

Е. Дайнеко
Международный университет информационных технологий
Қазақстан


М. Ипалакова
Международный университет информационных технологий
Қазақстан


Д. Цой
Международный университет информационных технологий
Қазақстан


Ж. Бауржан
Международный университет информационных технологий
Қазақстан


Е. Елгонды
Международный университет информационных технологий
Қазақстан


Ж. Болатов
Международный университет информационных технологий
Қазақстан


А. Сейтнур
Международный университет информационных технологий
Қазақстан


Әдебиет тізімі

1. Болкунов И. А. Электронное обучение: проблемы, перспективы, задачи. - Таврический научный обозреватель. - № 11 (16). - Ноябрь 2016.

2. Esther Salmeron-Manzano, Francisco Manzano-Agugliaro. The Higher Education Sustainability through Virtual Laboratories: The Spanish University as Case of Study. Sustainability 2018, 10, 4040. Pp. 1-22.

3. Alblooshi Saeed; Hamid Abdul. A Review of the Literature on the Issues and Roles of E-Learning in UAE Higher Education. Advanced Science Letters, Volume 25, Number 1, January 2019, pp. 221-224(4).

4. S. Barteit et al. E-Learning for Medical Education in Sub-Saharan Africa and Low-Resource Settings: Viewpoint. Journal of medical internet research. Vol 21, No 1 (2019).

5. Sannegadu Rajesh, Seethiah Dhuvandranah, Dookhony-Ramphul Kiran, Gunesh Raj, Seethiah Krishan, Jugessur Heeranee. Investigating the Factors Influencing Students’ Intention to Adopt E-Learning in a Small Island Developing State (SIDS) Economy: Evidence from Mauritius Studies in Business and Economics no. 13 (3) / 2018. P. 135-160.

6. Jaime Carrizosa at al. Epilepsy for primary health care: a cost-effective Latin American E-learning initiative. V. 20, Iss. 5, Pp. 386-395.

7. Sachi Arafat, Naif Aljohani, Rabeeh Abbasi, Amir Hussain, Miltiadis Lytras. Connections between e-learning, web science, cognitive computation and social sensing, and their relevance to learning analytics: A preliminary study. Computers in Human Behavior 92 (2019) 478e486.

8. https://unity3d.com/company.

9. Colgan, A. “How Does the Leap Motion Controller Work?” Leap Motion Blog, 9 August 2014, http://blog.leapmotion.com/hardware-to-software-how-does-the-leap-motion-controller-work/ (27 July 2016).

10. Daineko, Ye. A., Dmitriyev, V. and Ipalakova, M. Using Virtual Laboratories in Teaching Natural Sciences: An Example of Physics // Computer Applications in Engineering Education, Volume 25, Issue 1, January 2017. - P. 39-47. Daineko, Y. A., Ipalakova, M. T., and Bolatov, Zh. Zh. Employing Information Technologies Based on .NET XNA Framework for Developing a Virtual Physical Laboratory with Elements of 3D Computer Modeling // Programming and Computer Software, Volume 43, Issue 3, May 2017. - P. 161-171.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


 ,  ,  ,  ,  ,  ,   ФИЗИКАНЫ ОҚЫТУ ҮШІН ЭЛЕКТРОНДЫ ОҚЫТУДА ЖАҢА ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ҚОЛДАНУ. Қазақстан-Британ техникалық университетінің хабаршысы. 2019;16(3):109-115.

For citation:


Daineko Ye.A., Ipalakova M.T., Tsoy D.D., Baurzhan Zh.B., Yelgondy Ye.K., Bolatov Zh.Zh., Seitnur A.M. THE USE OF NEW TECHNOLOGIES IN E-LEARNING TO STUDY PHYSICS. Herald of the Kazakh-British technical university. 2019;16(3):109-115. (In Russ.)

Қараулар: 343


ISSN 1998-6688 (Print)
ISSN 2959-8109 (Online)