Preview

Қазақстан-Британ техникалық университетінің хабаршысы

Кеңейтілген іздеу
Толық экранды режим

Дәйектеу үшін:


Раджасекхара М.П., Мадхави К., Турарбекова Қ., Шевчюк Н. МАРКЕТИНГТІҢ ҚАЗАҚСТАНДЫҚ ШОБ МЕКЕМЕЛЕРІНЕ БИЗНЕС-ТИІМДІЛІГІК ӘСЕРІН ЗЕРТТЕУ. Қазақстан-Британ техникалық университетінің хабаршысы. 2024;21(4):317-331. https://doi.org/10.55452/1998-6688-2024-21-4-317-331

For citation:


Rajasekhara M.P., Madhavi K., Turarbekova K., Shevchik N. DIGITAL MARKETING INFLUENCE ON THE BUSINESS PERFORMANCE OF KAZAKHSTAN SMALL & MEDIUM ENTERPRISES (SMES). Herald of the Kazakh-British Technical University. 2024;21(4):317-331. https://doi.org/10.55452/1998-6688-2024-21-4-317-331



ISSN 1998-6688 (Print)
ISSN 2959-8109 (Online)