Preview

Қазақстан-Британ техникалық университетінің хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

МАРКЕТИНГТІҢ ҚАЗАҚСТАНДЫҚ ШОБ МЕКЕМЕЛЕРІНЕ БИЗНЕС-ТИІМДІЛІГІК ӘСЕРІН ЗЕРТТЕУ

https://doi.org/10.55452/1998-6688-2024-21-4-317-331

Толық мәтін:

Аннотация

Бұл зерттеу қазақстандық мұсылмандар басқаратын шағын және орта бизнес (ШОБ) кәсіпорындарының бизнес тиімділігі көрсеткіштеріне цифрлық маркетингтің әсерін зерттейді. Зерттеуде сандық және сапалы деректер жинау әдістерін қамтитын аралас әдістер қолданылды. Нәтижелер әлеуметтік медиа маркетингі, іздеу жүйесін оңтайландыру (SEO) мен электрондық пошта маркетингі қазақстандық ШОБ субъектілері қабылдаған ең кең таралған цифрлық маркетинг әдістері екенін көрсетті. Дегенмен шектеулі маркетингтік бюджеттер, ROI өлшеу қиындықтары және трендтерді қадағалау сияқты мәселелер жұмысты тиімді жүзеге асыруға кедергі келтіреді. Осы қиындықтарға қарамастан, ШОБ цифрлық маркетингтің бизнес өнімділігіне оң әсерін мойындайды, бұл сатудың өсуі, тұтынушыларды тарту және бренд туралы хабардар болу сияқты салаларда айқын көрінеді. Зерттеу нәтижесінде цифрлық маркетинг – қазақстандық ШОБ үшін көрнекілікті арттыру, тұтынушыларды тарту және конверсияларды ынталандыру арқылы цифрлық нарықта тұрақты өсуді қамтамасыз ететін қуатты құрал деген қорытындыға келдік.

Авторлар туралы

Моули Потлури Раджасекхара
Қазақстан-Британ техникалық университеті
Қазақстан

PhD, менеджмент/маркетинг профессоры

Алматы қ.



Килару Мадхави
VNR және гуманитарлық ғылымдар кафедрасы, Вигнана Джиоти инженерлік- технологиялық институты, Хайдарабад
Үндістан

доцент

Хайдарабад, Телангана



Қ. Турарбекова
Қазақстан-Британ техникалық университеті
Қазақстан

BBA

Алматы қ.



Н. Шевчюк
Қазақстан-Британ техникалық университеті
Қазақстан

BBA

Алматы қ.



Әдебиет тізімі

1. Duisebayeva M. Creating an effective digital channel for sales and promotion of IT services in the B2B segment: The case of Ismet.kz. Doctoral dissertation, M. Narikbayev KAZGUU University (Kazakhstan), 2022.

2. Akhmetova A. The impact of digital marketing on SME performance: Evidence from Kazakhstan. Journal of Business Research, 2018, vol. 15, no. 2, pp. 123–135.

3. Zhanatbekova B. Digital marketing strategies and SME growth: Insights from the Kazakh market. International Journal of Marketing Studies, 2020, vol. 8, no. 4, pp. 76–88.

4. Kozhamzharova C. Barriers to digital marketing adoption among Kazakh SMEs. Journal of Small Business Management, 2019, vol. 25, no. 3, pp. 267–280.

5. Duisenova D. Digital marketing literacy among Kazakh SMEs: Challenges and opportunities. Journal of Entrepreneurship, 2021, vol. 12, no. 1, pp. 45–58.

6. Alimzhanova E. Understanding consumer behavior in the Kazakh market: Implications for digital marketing strategies. Central Asian Journal of Business Administration, 2017, vol. 3, no. 2, pp. 189–201.

7. Suleimenova F. Digitalization and consumer preferences in Kazakhstan: A market analysis. International Journal of Consumer Studies, 2020, vol. 18, no. 4, pp. 421–435.

8. Kudaibergenov G. Technological innovations in digital marketing: Implications for Kazakh SMEs. Journal of Marketing Innovation, 2018, vol. 7, no. 3, pp. 312–325.

9. Peko S., Meyer H., Myssayeva K. You can’t censor live: Technology acceptance drives Central Asian journalists to mobile and helps them overcome press restrictions. Media Asia, 2019, vol. 46, no. 3–4, pp. 63–77.

10. Leonow A.I., Koniagina M.N., Petrova S.V., Grunt E.V., Kerimkhulle S.Y., Shubaeva V.G. Application of information technologies in marketing: Experience of developing countries. Revista Espacios, 2019, vol. 40, no. 38.

11. Steckman L.M., Andrews M.J. (Eds.). Online around the world: A geographic encyclopedia of the Internet, social media, and mobile apps. Bloomsbury Publishing USA, 2017.

12. Chen L., Sokolovskiy K., Zhang M., Kolosova O. The impact of e-service quality and e-satisfaction on users’ loyalty to TikTok in Russia and China. Journal of Marketing Communications, 2023, pp. 1–15.

13. Gkikas D.C., Theodoridis P. K. AI in consumer behavior. Advances in Artificial Intelligence-based Technologies: Selected Papers in Honour of Professor Nikolaos G. Bourbakis, 2022, vol. 1, pp. 147–176.

14. Vtyurina A. Supporting voice-based natural language interactions for information seeking tasks of various complexity, 2021.

15. Khofman A. Exploring cognitive biases in voice-based virtual assistants, 2023.

16. Abdrakhmanov H. Emerging trends in digital marketing: A case study of Kazakh SMEs. Journal of Business Technology, 2020, vol. 14, no. 2, pp. 178–191.

17. Turkyilmaz A., Dikhanbayeva D., Suleiman Z., Shaikholla S., Shehab E. Industry 4.0: Challenges and opportunities for Kazakhstan SMEs. Procedia CIRP, 2021, vol. 96, pp. 213–218.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Раджасекхара М.П., Мадхави К., Турарбекова Қ., Шевчюк Н. МАРКЕТИНГТІҢ ҚАЗАҚСТАНДЫҚ ШОБ МЕКЕМЕЛЕРІНЕ БИЗНЕС-ТИІМДІЛІГІК ӘСЕРІН ЗЕРТТЕУ. Қазақстан-Британ техникалық университетінің хабаршысы. 2024;21(4):317-331. https://doi.org/10.55452/1998-6688-2024-21-4-317-331

For citation:


Rajasekhara M.P., Madhavi K., Turarbekova K., Shevchik N. DIGITAL MARKETING INFLUENCE ON THE BUSINESS PERFORMANCE OF KAZAKHSTAN SMALL & MEDIUM ENTERPRISES (SMES). Herald of the Kazakh-British technical university. 2024;21(4):317-331. https://doi.org/10.55452/1998-6688-2024-21-4-317-331

Қараулар: 172


ISSN 1998-6688 (Print)
ISSN 2959-8109 (Online)