Дәйектеу үшін:
Жұмабаева Н., Мезин А., Кнышева А. ГЕЙМИФИКАЦИЯНЫҢ ДАМУШЫ АЙМАҚТАРДАҒЫ АЗ ҚАМТЫЛҒАН ТОПТАРДАН ШЫҚҚАН СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ЖАОК-ТАҒЫ СЫРТҚЫ МОТИВАЦИЯҒА ӘСЕРІ: ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ GAMELAB KBTU ЖӘНЕ UNICEF ҰЙЫМДАРЫНЫҢ «LEVEL UP» КУРСЫНЫҢ ТАҚЫРЫПТЫҚ ЗЕРТТЕУІ. Қазақстан-Британ техникалық университетінің хабаршысы. 2024;21(3):25-36. https://doi.org/10.55452/1998-6688-2024-21-3-25-36
For citation:
Zhumabayeva N., Mezin A., Knysheva A. THE IMPACT OF GAMIFICATION WITH AN EMPHASIS ON EXTERNAL MOTIVATION IN MOOCS FOR STUDENTS IN EMERGING REGIONS FROM AN UNDERPRIVILEGED GROUP: A CASE STUDY OF THE LEVEL UP COURSE BY GAMELAB KBTU AND UNICEF IN KAZAKHSTAN. Herald of the Kazakh-British technical university. 2024;21(3):25-36. https://doi.org/10.55452/1998-6688-2024-21-3-25-36